Sofia <3 Jannike och Erik

Kategori: Allmänt

Jag har sett vartenda avsnitt av farmen och JÄKLAR nu är det nära slutet. Och gissa vilka som står i final?? De bästa! Dumma stefan åkte äntligen ut.
 
 
SÅ glad blev jag av att få veta det. Jag har även ett socialt liv, även om det är svårt att tro på. Idag har några av tjejerna i klassen kommit över och vi bakade kaka tillsammans, för Filip "Haffarn" Ånöstam fyller systemet imorgon. Vi förberedde även vår redovisning av tagghudingar. Visste ni att sjögurkor kan spotta ut alla sina inälvor+gift när ett rovdjur skrämmer dem? Fett coolt tycker jag. Den intre biologen växer sig större inom mig. Snart har jag bara fjällräven på mig och bor i ett tält i nån urskog. 

Kommentarer

  • Emma Lisa säger:

    Värt att spotta ut sina inälvor i jobbiga situationer! Ba mmhmhh nu blev're lite pinsamt här... BLUÄRHghG amen bra, hejdårå! Käkar de upp dem sen, eller?

    Svar: Jag vet inte riktigt, fattade aldrig vad som hände med inälvorna efter att de kastats ut. Skitkonstigt egentligen.
    givealittlelove.blogg.se

    2013-03-15 | 19:03:01
    Bloggadress: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här: