Tentan skriven

Kategori: Allmänt

.. och så mycket mer behöver vi inte säga om det. Mer än att jag har ätit ett paket ben and jerrys idag. Det var gott iaf!
 
Linnea har påbörjat nollningen, vilket innebär att jag inte kommer se henne så mycket mer de kommande två veckorna. Jag har en hel vecka av ledighet, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Det kommer nog att bli en hel del film och serier för min del. Och kakätande. Vilket numera är helt okej, för min cykel funkar igen. Jag trodde det var punka, men efter att min goda vän Emelie kommit över med sin pojkvän och hund insåg vi ganska så fort att det enda som behövdes var att pumpa däcken. Jag är kanske inte så visst teknisk av mig ändå... Så nu cyklar jag vart jag än ska, vilket innebär lite vardagsmotion. Lika med, kakätande okej. 
 
Idag tröstshoppade jag även ett par jeans som jag föll pladask för. Ibland för man göra lite dumma köp tycker jag. 
 
 
Okej, inte världens bästa kvalite på bilden men dom är supersnyggt mönstrade. 
 
 
Jag bjuder på en liten bild från Island också. Som ni kan se så luktade det inte så gott vid detta svavelfält, som tur var så är vi en buff-familj så vi hade alla nässkydd. Min smarta lillebror kom på den iden! Nu ska jag fortsätta ta det lugnt resten av kvällen, sånt som jag är superbra på. Är det någon som har bra filmtips? Gärna superbra skräckisar tack!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: