Vart tar tiden vägen?

Kategori: Allmänt

Jag förstår ingenting, men plötsligt så har vi tagit oss hela vägen till oktober. Allmänkemin gick inte vägen, men den tar jag nästa gång.Förra måndagen skrev jag biokemin, och den fick jag godkänt på vilket kändes superbra. Inga mer omtentor, det är mitt nya mål! På lördag så är det dags för min 20årsfest. Jag kände för att bjuda alla jag kände, som befinner sig i Uppsalatrakterna åtminstonde. Så vi får se hur det går i vår lilla lägenhet. Finns det stjärterum finns det hjärterum!
 
För några veckor sedan fyllde lilla jag 20 och är med andra ord vuxen på riktigt nu. Shieeet. Jag fick en digitalkamera av bästa mamma, och en supersnygg dunjacka av pappa. Så nu slipper jag frysa och glömma fina ögonblick. Tur att man har så bra föräldrar!
 
 
 
En skelögd eskimo, åh det är ju allt jag någonsin velat vara! Slängde in en bild på hur jag bor med kära syster, det är ju något kanske kan vara kul sådär för er som inte har denblekaste. Jag delar alltså på en trea med Elsa, och våra rum är det ingen ide att lägga upp bilder på. Dom är inte så.. städade...  Ha det nice så hörs vi om en sisådär evighet igen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: