Pluggar, längtar, påååskhelg

Kategori: Allmänt

Just nu går jag en kurs som heter organismvärlden. Som vanligt tog jag det oerhört begrundade och smarta valet att festa hårt i tre veckor och sedan panikplugga i en. Så får man ju mest roligt ut av livet! Just nu sitter jag och försöker banka in alla roliga evolutionära nyheter med alla levande organismer. Fråga mig vad som helst om något som innehåller flera celler. Min lärare förväntar sig att jag ska kunna svara. Ha, ha! Tji fick han. 
 
 
 
Världens snyggaste systrar hänger på skype. Snart är supertrion återförenade. Obligatorisk påsk med en hel drös kusiner. Och ett väldigt efterlängtat lov. Jag kanske inte riktigt kommer kunna ta något eftersom att en omtenta i matte stundar, men jag ska njuta ändå. Håll tummen för mig den 10/4! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: