Nation vs. klubb

Kategori: Allmänt

Igår var jag ute på allstar, en nyöppnad klubb här i Uppsala. Lokalen där klubben ligger är väl lite smått ökand för att vad som än startar där går i konkurs relativt fort. Vi får väl se hur det går den här gången, nu erbjuder dom ju lite annat än bara klubb. Dom har även sportbar och den där amerikanska maten som man helt enkelt inte kan motstå. Men som student kan jag säga att det tog emot att gå dit. Nationerna i Uppsala är både billigare och roligare om jag får säga mitt. Fast det är så skönt ibland, att gå till klubbar där man kan vara relativt säker på att man inte kommer träffa någon igen, och bara fuldansa hela natten. Jag fick dock en liten chock när jag beställde en vodka redbull och fick betala 98 kr. Man blir lite glömsk när man betalar nationspriser. Eftersom att Filip i min klass fixat VIP-biljetter, vilket innebar gratis mat och dricka mellan åtta och nio så blev det en helt okej kväll. 
Fabulous!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: