Musiktips, hemlisar och opponering

Kategori: Allmänt

För det första: Jag har på senare tid insett att när man inte är tillsammans med någon får man en massa tid över där man sitter och funderar en massa. Istället för att fundera skulle jag vilja ha bra musik att lyssna på! Så skicka tips till mig tycker ja', de skulle göra mig gla'. Eller något åt det hållet. 
 
Idag var jag på stan och råkade köpa ett par nya jeans, ett par sprillans träningsbyxor, snyggt värre, och la ut 100 kr på något som jag kommer att ha införskaffat den 25 januari. Tills dess tänker jag inte säga så mycket mer om det. Förutom att jag är jätteglad att jag äntligen tagit det här beslutet! På tal om annat så har mina nya träningsbyxor en ficka på rumpan. Jag är väldigt fundersam över detta...
 
 
Lägger upp en bild så att ni inte glömmer hur jag ser ut. Inte alls för att jag är så väldigt egenkär.

Kommentarer

  • Emma Lisa säger:

    School of seven bells, Rasputina, Dresden Dolls, This will destroy you, Godspeed you! Black emperor, CocoRosie, Blonde Redhead, Rx Bandits, Tv on the radio, LP, Sons of Noel and Adrian, Peggy Sue. Där har du en hel hög bra band och artister jag inte tror att du har hört. Mycket nöje!

    Svar: Awsome, tack Emma!
    givealittlelove.blogg.se

    2013-01-08 | 23:28:15
    Bloggadress: http://snut.blogg.se

Kommentera inlägget här: