Flogstas finest

Kategori: Allmänt

Inatt vaknade jag av att det stod fyra poliser och diskuterade högljutt utanför min lägenhet. Yes tänkte jag. Äntligen lite action! Gick ut i lägenheten som var rökfylld. Superkul! Väckte en yrvaken syster som fundersamt tittade på mig och nog trodde att jag skämtade när jag sa att det brann i huset. Som tur var det bara någon rolig person som tänt på anslagstavlan i vår uppgång. Äsch tänker jag, jag verkar ju dras till kriminella dessa dagar. Live with the punches och somna om. Men min kropp verkade inte riktigt vilja gå med på det. Två timmar senare, ungefär samtidigt som solen började visa sig, somnade jag. Gud vad glad jag blev när jag blev väckt av mitt alarm!
 
 
Jisses vilken bra dag! Som ur är har vi nästan bara halvdagar den här veckan. Det ser jag fram emot, lediga eftermiddagar är aldrig fel. Fast det innebär ju också att jag nog kommer behöva lägga ner lite mer tid på plugg... Men det är ett senare problem, ha det gött så hörs vi snart igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: