Ni är bästbästbäst

Kategori: BRABLÄ

Blir så extremt glad av era fina kommentarer. Nästa gång jag kommer hem lovar jag att säga till. Och då ska vi gå ut och festa, för jag har aldrig gjort det med er och jag vill verkligen göra det. Kanske bokar flygbiljetter hem snart någon gång...
-
Sitter i skolan och har inget att göra för sånt gör jag. Har ju aldrig lektioner nu för tiden. Oroar mig för framtiden och allt som kommer hända då. Men jag är glad också, för jag vet att allt kommer lösa sig i slutet. Kanske har jag redan hittat min plats. Jag vet att jag har världens bästa pojkvän, men när jag äntligen hittat honom så verkar det som att allt annat gled undan lite. Kanske blir att flytta tillbaka till Umeå för att plugga ändå.

Kommentarer

  • JuliA säger:

    opps, blev visst två kommentarer. Trodde inte jag fick iväg den första.. men tydligen :P

    Bra, boka biljett du! Jag hänger med och festar ;)

    2011-10-08 | 16:43:22
    Bloggadress: http://gullanjullan.blogg.se/
  • Emmzor Lizor säger:

    JAG SAKNAR DIG, SOFINIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    2011-10-14 | 09:12:04
    Bloggadress: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här: