Lillebrors kalas

Kategori: BRA

Min lillebror fyller så mycket som elva år på torsdag. Detta har lett till en viss åldersnoja hos mig, för om han är så stor, vad är då inte jag? Men jag mår bra, och lite roligt är det faktiskt att det är så mycket som åtta år sen jag var tio. Och jag har levt i arton år!
-
Eftersom att jag älskar att baka och min lillebror måste firas med en ordentlig kaka undrar jag om ni har några roliga recept att bjuda på? Han säger maränger, men jag är öppen för allt. Till hans kalas funderar jag på att göra biskvier, mest för att det är så himla gott. Mmm, smörfyllning och seg mandelbotten... Mmmm....
-
-
Dom där hittade jag på google, mina kommer bli otroligt mycket finare. Hoppas jag på. Åh vad jag älskar att äta! Nu ska jag börja läsa min bok i Engelska litteratur, Robinson Crusoe, och känna mig allmänt dum för att jag förstår ungefär hälften av bokens text.

Kommentarer

  • linnea din kusse säger:

    Macaroons! Lite liknande, och väldigt fina.

    2011-11-01 | 12:34:10
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Emma Lisa säger:

    Havrekakor i allmänhet tycker jag är de bästa som finns. FAN! Skulle skicka en länk till dig som jag har sparat som bokmärke, men min dator har blivit helt kajko och tappat bort sånt. Det var i alla fall ett recept på jordnötskakor med jordnötskrämsfyllning.

    2011-11-01 | 15:30:27
    Bloggadress: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här: