Bildbomb

Kategori: BLÄ

-
Jag fick det extremt viktiga jobbet att ta kort på alla nya tvåor. Dom har inte lagt upp bilderna på internätet än. Ska jag kanske ta en hint?
-
-
Det var insparkens första kväll och såhär coola och framförallt elaka såg vi treor ut
-
-
Felix, min coola rumskamrat!
-
-
-
Pappa och småsyskonen kom på besök hemma hos mig och Signe hittade självklart sängen direkt!
-
-
Simon har fyra armar...
-
-
Det var fest och vi var... Svartklädda, typ. Vi såg fett coola ut iaf.
-
-
Suuuupercoola!
-
-
I Norge finns det troll. Coolt va?
-
-
Min lillasyster spelar en trombon. Visst är det så det heter? Hon ska bli musikern i vår familj. Det har jag bestämt!
-
-
Min lillebror fyllde år och jag gjorde en tårta till honom. Den var supermumsig!
-
-
Såhär ser min bror ut. Han är min absolut bästa bror och han är supergullig även fast han spenderar sina dagar med minecraft.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: