Peace and love

Kategori: BRA

Jag kan inte fatta hur extremt bra det här året verkar te sig för peace and love. Och jag ska få åka dit med mina bästa. Jag hoppas verkligen att iår kommer det bli sådär bra som jag alltid hoppas på.
-
-
-
-
-
-
-
Dom här fina artisterna ser jag fram emot mest, sista killen verkar helt underbar med mysstämman nummer ett. När jag fick höra att 30 seconds to mars skulle komma gick jag runt och skrattade i tio minuter i ren glädje. Dom är ett ett av de första band som jag verkligen lyssnade på, precis som kings of leon. ÅHÅHÅH vad jag peppar årets musik!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Jag scannade av dom från bilder hos farfar för längelänge sedan! Jag ska se rebecca and fiona på lörrrrdag.

    2011-03-30 | 19:50:33
    Bloggadress: http://somvivillhadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: