The dangerous summer

Kategori: BRABLÄ

Är på äckligt dåligt humör. Tappat bort min jävla mobil som får mig att vilja svära sönder världen. Orkar fan inte vara utan min älskade mobil. Tröstar mig med att jag har min dator nu iaf. Vad skulle jag gjort annars?? Spelar burnout som är så äckligt roligt, lyssnar på ett band som kommer till PaL och saknar någon som jag snart kommer träffa. Den saknaden är nästan alltid där. Men det är en saknad som gör mig glad för jag vet att jag inte är den enda som saknar. Livet är allt bra, även om jag låtsas som att det inte är det just nu. Ska lyssna på lite rock'n'roll och känna mig jävligt cool även fast jag inte kan stava.
Fin bild från tidigare forsmarkstider. Jag älskar den här skolan och vad den gjort med mitt liv, men ibland kan jag inte låta bli att undra hur mina betyg sett ut som jag stannat hemma. Jaja, jag får väl ta det negativa med det positiva, liksom. Life goes on, är något jag lärt mig. Problem löser sig alltid, även om jag har en tendens att stressa över varje liten detalj.

Kommentarer

  • Emma Lisa säger:

    OM din mobilis inte funkar så missade du mitt sms. Det handlade om Sherlock Holmes. Har du sett den nya serien? Har du märkt hur smart han är? Har du märkt att man är attraktiv om man är smart och springer snabbt? Har du märkt vilka fina färger det var i första avsnittet? Har du sett första avsnittet? Det var asbra, och du borde verkligen, verkligen se det. Han påminner lite om Doctor Who. Puss hej.

    2011-02-02 | 14:41:49
    Bloggadress: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här: