2011 är ett nytt år

Kategori: Allmänt

Lyssnar på världens finaste låt som jag hittade idag. Känner mig feg, för jag vågar inte säga det som jag verkligen vill säga. Får sms men vågar aldrig vara den första att smsa. Även fast jag vet att det kommer gå ändå. Måste våga lite mer här i livet!
.
Nyår spenderades med Emma, Fredrik och David. Det var fint med en hypad Fredrik och ett snabbt samtal som faktiskt gjorde mig glad även fast jag är livrädd för att prata i telefon. Någon jag också måste bli av med. Sen så åt vi kakor och chips till frukost, inte helt fel... Kom hem och har suttit framför datorn i stort sett hela dan. Att det är ett nytt år känns inte. Allt är som vanligt, vilket kanske inte är helt förvånande. Har väl bara börjat växa upp, eller nåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: