Pluggplugg

Kategori: BRA

Eftersom att jag är så stor går jag i trean nu. Och att gå i trean är ungefär lika med inga lektioner alls. Jag slappar all day long så att säga. Och då blir det tyvärr så att de få läxor man har lätt glöms bort och lämnas till sista minuten. Typ som den stora biologiuppsatsen jag ska skriva. Eller svenska litterär, fast det gillar jag ju faktiskt. Men hursomhelst, när man blir stressad och inser att det finns typ ingen chans att man kommer klara dethär, då sätter jag på musik. Musik som jag inte riktigt tänker på, utan bara lyssnar på. Och om jag sjunger med kan det låta ungefär såhär:
"Dam, so sexy bitch!" utan att jag riktigt tänker på det.
-
-
Dagens tips! Har du tråkigt kan du ju alltid sätta dig framför webbkameran. Det är ju alltid kul att titta på sig jälv istället för att skriva om immunologi. BAHAHAHAHA.... Jag vill slappna av. Jag vill ha familj och värme och bad och brunhet.
Tack och hej så länge!

Kommentarer

  • Emma Lisa säger:

    Ja, självklart! Säg bara till när du kommer, så!



    Uhuh, vill ju ha en webcam. Skulle aldrig ha tråkigt vid datorn igen, men den jag har är sönder för den fick jag begagnad,

    2011-12-21 | 21:13:51
    Bloggadress: http://snut.blogg.se/
  • Juliaaa, säger:

    Hoppas du också haft ett gott nytt år Sofia! Men när kommer du hem till norrland?(sverige höll ja på skiva haha) Vore sjukt kul att träffa dig nämligen!

    2012-01-09 | 22:02:10
    Bloggadress: http://gullanjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: