Det är inte värt det

Kategori: BRABLÄ

Har mått alldeles för konstigt. Vill tillbaka till stabiliteten. Vill tillbaka till mig. Saknar mamma och att bo hemma, saknar att inte känna som jag gör just nu. Att lära mig att säga sanningen, att stå för den vad det än leder till. Är det inte meningen ska det inte heller vara så. Kanske gick allt lite för fort.
-
-
Men solen lyser. Jag köpte en fina kläder idag, och jag vågar lite mer. Allt är inte negativt, det finns en hel del positivt i mitt liv också. Jag vill bara ha för mycket, det är det handlar om. Men om en vecka sitter jag på ett flyg mot Egypten med min älskade familj.

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Så galet taggad. Jag Egypten-shoppade också idag! Schnyggast_kusiner_93. /////// Linnea_ mogen

    2011-04-09 | 19:55:41
    Bloggadress: http://somvivillhadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: