FINfint

Kategori: BRA

Sena nätter, inget plugg, massa glass och skratt är vad som fyller mina dagar. Livet är helt jävla underbart, och jag älskar det. Har fått sådär bra kontakt med en massa människor, på ett sätt som jag aldrig fått förut. Lovar Emelie att jag ska ringa henne minst en gång i veckan, och det ska jag banne mig också. ÄVEN om det bara blir ett litet hej. Jag behöver någon nära utanför som jag kan berätta allt för. Beter mig dumt, hehe, och NEJ jag är fanimej inte bisexuell. Vill ju inte att snygga killar ska tro att jag inte gillar dom... :):)
Sett en massa film, hittat några personer som faktiskt har sett lika mycket som mig. Eller mer... Och det är inte fel att verkligen diskutera film med någon! Skolan kanske inte går så bra just nu, men jag ska försöka. Snart. Typ. Jag får panik men allt trevligt här tar liksom bort det jobbiga i att inte alltid klara av tempot som hålls här.

Kommentarer

  • emelie. säger:

    göre :D det gör mig asglad även om de bara är ett litet hej!

    2010-09-23 | 08:44:19

Kommentera inlägget här: