Hej hallå och hejdå

Kategori: BRABLÄ

Lyssnar på fina soundtrack, oroar mig över att sånna som inte ska läsa min blogg kommer göra det och över att jag gillar sånt som jag inte borde gilla. Men livet rullar på. Måste tänka mer på vad jag säger, som alltid. Men nittio procent av gångerna så menar jag ju ingenting med det.. Har börjat komma in mer i mitt gamla liv. Hela uppochner i mitt humör. Vet inte om jag gillar det eller inte. Får nog mest bara se upp med att vara uppe för sent. Har fortfarande superbra kontakt med flera personer här, umgås fortfarande med en massa olika personer. Sen så har det hänt något väldigt spännande, men det måste ni smsa mig och fråga om för jag får inte berätta för någon. Jag vet inte om jag gillar den här hemligheten, men det ska nog bli bra.
Men jag är glad, just nu, och jag saknar hem. Anländer med flyg till umeå förhoppningsvis nästa fredag, då blir det andra advent med mamma och syster. Har börjat sakna att kunna komma hem till mitt lilla hus i pengsjö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: