Skriver för att skriva om allt som skett och gått rätt

Kategori: Allmänt

Hemhemma i norge, saknar gimo så att det gör ont. Drar tillbaka dit imorgon, och det känns himla skönt. Men har det förstås bra här också. Börjar väl bara inse att jag faktiskt flyttat hemifrån. Det blir inte så mycket mer än såhär. Och det känns helt okej. Skumt va? Lilla jag bor inte längre hemma.


Uttråkad i Gimo, men uttråkad hemma.

Och allt det där med att flytta hemifrån och bryta med alla har nog fått mig att förändras en hel del. Jag är inte mig själv längre. Eller, mig själv är jag, men en ny mig själv. Lite mer ärlig. Lite jobbigare. Lite gladare. Lite mer utåt. Social, kanske man kan kalla mig. På en helt ny nivå. Lite skönt faktiskt. Det var nog inte mig det var fel på. Det var.. alla andra, haha. Jag hamnade fel någonstans, och sen så fortsatte det bara åt det hållet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: