FILM, lov, ångest, hejdå

Kategori: Allmänt

Spenderar dagarna med att ha ångest över skolan, titta på filmer som är dåliga, sakna en massa folk och oroa mig över att de inte saknar mig tillbaks. Börjar inse att jag nog alltid kommer vara en sån som oroar mig över sånt. Kommer alltid känna mig sårad när någon, till och med någon jag inte gillar, väljer bort mig. Det gör ont som fan varje gång.
Tar en paus från facebook, helt sjukt vad jag blivit beroende av det. Det är inte bra på något sätt. Jag kan typ allas statusar utantill. Jag tillåter inte mig själv att kolla på den sidan på hela kvällen. Ska undvika det imorgon också.

Kommentarer

  • Emma Lisa säger:

    Ack, Facebook, vad du berövar mig livet! Jag vill ha en veckas avgiftning, men jag glömmer visst bort det.

    2010-11-03 | 22:59:10
    Bloggadress: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här: