White blank page

Kategori: Musik

Mumford & Sons – White Blank Page
Lyssnar på finfin musik och är lite smått irriterad på allt. Klippte mig idag. Även om det blev finare kommer ingen se skillnad. 370 spänn åt helvete. Men musiken tröstar mig. Tanken på att nästa vecka är det pappa, sen är det kulturnatta, och sen är det yran gör allt lite lättare. VG+ på ett matteprov och MVG på ett svenskaprov var inte heller helt fel. Har väl kanske inget att klaga över i guess. Skulle kunna dra skilsmässo-barn pappa i norge-kortet men det sparar vi till en annan kväll.
Men lite glad är jag. Ser fram emot att få se Amandas modevisning, ser fram emot att få träffa pappas nya hund, ser fram emot att få veta hur det gått på nationella, ser fram emot sommaren, ser fram emot kusiner och forsmark.

Kommentarer

  • Amanda. säger:

    se min modevisniiing <3 jag var på möte med alla dom andra designerna igår, superläskigt.

    2010-05-07 | 09:33:16
    Bloggadress: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här: