Trötthet

Kategori: BRABLÄ

Borde sova. Borde mycket. Förändringarna i mitt liv är så många. Jag har äntligen börjat hitta min väg. Just nu, när jag verkligen inte vill. Forsmark skulle ju vara det som förfyllde mitt liv. Tolka mig inte fel, jag kommer fortfarande åka dit. Men det kommer vara mycket svårare att lämna alla nu, nu när jag faktiskt känner att folk uppskattar min närvaro på ett sätt som ingen gjort tidigare.
Spenderade valborg med bästa vän och andra trevliga människor. Insåg hur bra man faktiskt kan ha. Även om jag mest sitter tyst och lyssnar.
Den här bloggen handlar inte så mycket om att bevisa mig för andra som det handlar om att få skriva av sig. Jag har stängt allt inne alldeles för länge.
Saknar vissa gamla vänner, men inte många. De flesta klarar jag inte av längre. Det är som att någon sitter i mitt huvud och säger åt mig att hata de som visar att de uppskattar mig. Och jag lyssnar. Jag har ju mina älskade kusiner och mina vänner som förstår mig och inte bara går mig på nerverna.
Om du klickar på den där oerhört fina bilden kommer du få höra en massa fin musik. Och kanske den bästa låt jag någonsin hört kallad Give a little love.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: