Devil on my shoulder

Kategori: BRABLÄ

Förut var jag arg. Nu är jag lite mindre arg. Dumma människor som inte bryr sig om känslor, sånt stör jag mig på. VÄLDIGT mycket. Hej, jag finns. Titta på mig. Mer. Mer. Mer. Men jag är bara självisk och dum. Såklart att de som är dumma egentligen bara lider själva. Någon hemskt har säkert hänt. SÄKERT. Som alla andra dagar i veckan.
Fast jag är ändå glad. Fysiken har löst sig och vi får goda biffar till middag(MAT är mitt LIV). Läser lite FML för att det är roligt. Nästa vecka åker jag till pappa. Där finns en ny hund, som förhoppningsvis faktiskt kommer bli normal.
Men hej, jag har vänner. Som min mamma sa, i alla sorts läger. Jag har en bästavän och flera nära vänner. HIHIIHIHI. Jag är bäst. Och snygg. Men som Cox säger, när man är nöjd med sig själv är det kört.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: