Jag står inte ut med dig och allt det du gör för att folk ska se dig

Kategori: BRA

Har haft en underbar början på min sommar. Klart det har gått upp och ner, men jag skulle nog inte ändra på så mycket. Sket i att vara cool på PaL och gick hem tidigt. Sa inte hejdå till de flesta, men jag brydde mig inte så och gör det inte nu. Fick nya vänner och upptäckte att Linnea och Åsa är precis så underbara kusiner som jag behöver. Och ja, vi kan bli sura på varandra men det löser sig så fort jag slutar vara sur. För det är ju oftast jag, och inte ni, som ser allt som en tävling och skapar problem av allt.
Köpte en fin adam heldring-kasse och en supersnygg vampire weekend-hoodie. Nu vet alla att jag har bäst smak också. Såg kings of convenience i värme, en Adam Heldring med alldeles för liten publik, Vampire Weekend som var så underbart mycket bättre live, Lasse Lindh som fortfarande är min svenska hjälte. Han var den enda artisten som gick ner till publiken och i tillfällig sinnesförvirring blev jag en galen tonåring som kastade mig fram och tänkte "ne nu ska jag fanimej ta på lasse lindh!". Så jag har bara inte kramat honom sen förra årets PaL, jag har även tagit hans hand.
Sen väntade en vecka av länstersjön. Blev inte riktigt som förväntat, men jag kunde ändå njuta till en viss del av att vara där. Lite för många människor i en lite för liten stuga fick mig att bli helt galen. Har upptäckt flera gånger om att jag är så himla lik min pappa både till sättet och i utseendet.
Kom hem till Norge som jag saknat mer än jag trodde. Nu är jag här ensam, men resten kommer hem ikväll efter att ha spenderat gårdagen och delar av idag ute vid havet i en sommarstuga. Själv behövde jag andas lite före jag måste spendera tid med norrmän som jag aldrig förstår. Det blev en obehaglig natt med hundar som fick springa både in och ut, röster som visat sig vara vinden, The IT crew (min nya favvoserie efter the office) och lite blue water high.
Sommaren är här, snart kommer min syster och hennes tillhörande hit och livet känns jävligt bra. Saknar Emelie som faktiskt saknar mig med! Hon sa det i allafall.


Vi hörs!

Kommentarer

  • emelie., säger:

    haha, du är så söt. klart jag saknar dig, jag har ju ingen att jävlas med längre! jag får leta efter nya offer men ingen är ju lika bra som du :D

    2010-07-15 | 12:40:39
    Bloggadress: http://canard.webblogg.se/
  • Linnea säger:

    Motoboy är GALET snygg i sin pälsmössa, våga inte säga något annat. Vet inte om du fick mitt sms (ibland kan jag inte skicka sms till andra länder), men jag åker iallafall till umeå på söndag! Synd att du inte är där, men vi ses ju snart ändå hos farfar och då ska vi se Robert Pattinson (TEAM EDWARD!!!!) och bada i las pool och sola och även fast Åsa blir brun så blir vi röda och äta godis och sedan ska vi åka till England och shoppa och turista och ta kort och inte sova särskilt mycket eftersom vi måste ta vara på tiden vi är där, det är ju inte så länge, och sedan åker vi till torpet för att träffa skälten inklusive alla blonda flickor som alltid kommer vara tolv i mina ögon (det kanske dom är ioförsig, har ingen aning) och sova i friggeboden eller rosa rummet, kanske, insåg nu att du och jag kommer spendera åtta dagar i rad tillsammans, eftersom Åsa ej följer med till småland, det är nog rekord, tror jag. Hejdå säger Linnea som gillar långa meningar och kent som hon ska se imorgon. Puss!

    2010-07-17 | 00:06:59
    Bloggadress: http://somvivillhadet.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Oj hjälp vilken lång kommentar det blev. Men vi låtsas att du gillar långa kommentarer. Varsågod för den långa kommentaren!

    2010-07-17 | 00:07:36
  • Linnea säger:

    Här är förresten videon där Motoboy säger att han älskar glass. Han säger också mycket annat klokt. Titta och njut! http://www.youtube.com/watch?v=DekD6LwSdXA

    2010-07-17 | 00:10:35
    Bloggadress: http://somvivillhadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: