Jag kanske inte är vacker, men jag ser iaf inte ut som dig!

Kategori: BRA

Att ha ett abonnemang på telefonen kostar sjukligt mycket. Eller, tjaa. Det är ju liksom fett värt, men jag har inte riktigt råd med det just nu. Vi får se hur det blir i höst, när jag får studiebidrag och inackorderingstillägg istället. Då kommer jag förhoppningsvis ha lite pengar iaf.
Snart drar jag till England med mina kusiner. Det ska bli AWSOME! På torsdag åker jag från Norge, vilket på ett sätt känns lite fel, för jag kommer kanske inte komma tillbaks hit förns till jul. Kommer sakna mina småsyskon och pappa supermycket.
Men snart börjar iaf den delen av sommaren som verkligen är SOMMAR för mig. Den tid som spenderas hos morfar och på torpet är den bästa tiden för mig. Pool, kusiner, bio, allmänt bäst, helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: